loading...
ساسان آنلاين
بنر دوستان
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 123 نظرات (0)
دانلود Zoom Player FLEX 8.50 Final پلیر قدرتمند فایلهای صوتی و تصویری

Zoom Player FLEX یک پلیر بسیار قدرتمند و حرفه ای در زمینه نمایش و اجرای فایلهای صوتی و تصویری می باشد. شما با استفاده از این نرم افزار که سایت میهن دانلود برای شما آماده کرده است قادر خواهید بود تمامی فرمت های رایج صوتی و تصویری را با بهترین کیفیت تماشا کنید. این نرم افزار با ظاهری ساده و در داخل بسیار پیچیده با تکنیکی جدید ساخته شده است که می تواند کیفیت فایل های ویدیویی شما را به صورت باور نکردنی بالا ببرد و رنگ آنها را به صورت کاملا طبیعی نشان بدهد همچنین این نرم افزار پر قدرت هنگام در خواست شما مبنی بر پخش یک دی وی دی سریع امکانات خود را تعویض کرده و خود را با تکنیک های که در آن به کار برده اند برای پخش دی وی دی آماده می کند. این برنامه در واقع دو حالت دارد که حالت اول مروبط به اجرای فایلهای صوتی و حالت دوم مخصوص اجرای فایلهای دی وی دی می باشد و در هر دو حالت این برنامه می تواند با کیفیت بسیار بالا و باور نکردنی فایلهای شما را اجرا کند.
جهت دانلود از ساسان آنلاین و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...


admin بازدید : 79 نظرات (0)
نرم افزار Digital Audio Editor ابزاری قدرتمند جهت کار با فایل های صوتی که توسط آن می توان صداها را از انواع ورودی ها دریافت و پس از ضبط به ویرایش و میکس آن ها پرداخت و نهایتاً آن ها را در فرمت های گوناگون ذخیره نمود. این برنامه از تمامی فرمت های صوتی پشتیبانی کرده و پس از باز کردن فایل های صوتی در برنامه قادر است تا به ویرایش، میکس و یا گذاشتن افکت های گوناگون نظیر انعکاس صدا، اکو، Chorus و … بپردازد. همچنین در صورت تمایل می توانید مستقیماً از طریق محیط برنامه به رایت فایل های صوتی بر روی CD/DVD پرداخته و یا آن ها را از طریق ایمیل برای شخص دیگری ارسال نمایید. همچنین برنامه شما را قادر می سازد تا هر عملی را به آسانی بر روی فایل مورد نظر اعمال کنید که بعد از شروع کار با نرم افزار متوجه آسانی کار با آن خواهید شد. این نرم افزار محصول شرکت DigitalSmart Soft Development می باشد.

ویرایش و ضبط صدا توسط Digital Audio Editor 7.6.0.88
admin بازدید : 97 نظرات (0)
AviDemux نرم افزاری حرفه ای و قدرتمند در زمینه ویرایش فایل های تصویری می باشد. اگر شما هم مانند بسیاری ازکاربران رایانه به دنبال یک نرم افزار جهت ویرایش و افکت گذاری فایل های تصویری می باشید و یا در زمینه شغلی خود همه روزه با میکس و مونتاژ در تعامل هستید ما به شما استفاده از این نرم افزار رایگان ولی با امکاناتی بیش از نرم افزار های غیر رایگان را پیشنهاد می کنیم. این نرم افزار در یک هسته اصلی با قابلیت نصب بر روی ۴ سیستم عامل معروف شامل Windows , Linux , MacOs , Bsd کد نویسی شده است. AviDemux قابلیت برش فایل های تصویری و افکت گذاری بر روی آن را دارا می باشد و همچنین این نرم افزار توانایی پشتیبانی از پسوند های M-JPEG, MPEG, DivX, Xvid, huffyuv, WMA را نیز دارا می باشد. AviDemux با دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربر پسند توانسته در زمینه میکس و مونتاژ طرفداران زیادی را کسب نماید.

قدرتمند ترین نرم افزار ویراش فایل های تصویری AviDemux 2.6.1.8494
admin بازدید : 153 نظرات (0)
FutureDecks DJ pro نام نرم افزاری برتر برای دیجی ها می باشد که با آخرین ویژگی های دنیای امروز دیجی ها که هم پاسخگوی نیاز دیجی های حرفه ای و هم دیجی های درحال رشد باشد ساخته شده است. این نرم افزار می تواند در تمامی منظورها همراه دیجی ها باشد، از دیجی هایی که در خانه ی خود کار می کنند تا ریمیکس ها و میکس های مورد علاقه ی خود را بسازند تا دیجی های حرفه ای که در کلاب ها فعالیت می کنند و همچنین برای دیجی هایی که در اجراهای زنده کار می کنند. با توجه به تعداد بیشماری ویژگی های پیشرفته و منعطف، هیچ چیزی مانع از خلاقیت شما در موسیقی نخواهد شد، مگر ذهن خود شما. 


sasan بازدید : 85 نظرات (0)

تمام شما نیز به مانند تمامی کاربران ویندوز ، برای یکبار هم که شده بازی های موجود در این ویندوز دیدن را دیده اید. این بازی ها به طور پیش فرض در تمامی نسخه های ویندوز نصب میشوند. این بازی ها که شاید به ظاهر بسیار ساده به نظر برسند ، همانند بازیهای معروف دیگر ، پر از رمز و راز هستند! در این ترفند قصد داریم به معرفی رمزهای بازی هایSolitaire ، Pinball ، Minesweeper ، FreeCell بپردازیم.

 

admin بازدید : 115 نظرات (0)
این اتفاق حتماً تا به حال برای شما نیز پیش آمده است؛ قصد دارید فایل و یا پوشه ای را حذف کنید ولی با پنجره خطا مواجه میشوید. اگر شما مطمئن هستید که بر خلاف ادعای این پنجره فایل و یا پوشه مورد نظر شما در حال استفاده نیست میتوانید در اینگونه مواقع برای رهایی از این مشکل بجای راه اندازی مجدد سیستم از روشی که در این ترفند آمده است استفاده کنید.

برای اینکار...

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 28
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 26
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 25
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 626
  • بازدید سال : 4,671
  • بازدید کلی : 70,770
  • لینک ها

     

    ads